datan-fixad! :D

Fått igång datan hemma hos pappa idag. måste säga att de känns skönt! Inte för att jag är datanörd eller så. nejdå :rolleyes:
Vart i Skövde idag med mor och bror. Köpte 2 t-shirtar & en kofta. Koftan är jag förälskad i :D
På vägen hem, svängde vi förbi thlm, så ja stack in till Julia och Sanna medans mamma handlade. Så när hon stog där i affären, så skulle hon köpa chocklad till daimtårtan som hon skulle baka, så står hon och får typ hjärnsläpp, så hon inte vet vilken chocklad hon ska ta? Mamma, hallå? DAIM KANSKE? Hon glömde även att lösa in lotterna, köpa hårfärg till mej, och...nånting mer.. Vem tror ni jag fått mitt minne utav? :D
btw, sista veckan på året nu. och nyår kommer äga aset! :D
 
Fick en känsla av att jag aldrig lägger in bilder längre, så kommer väl några här då.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0