hemma nu.

Så, nu är jag hemma igen. Jösses, trodde jag skulle skratta ihjäl mej i bussen åt Elin ! :o
På badet gick jag och Manda runt och tog kort, med hennes och Annas kamera, så jag tror säkert att Anna har många fina bilder nu, på både mej och Manda ! Men Anna, de va ditt val :) Snart ska jag sätta mej och plugga, för har inte ens gjort klart alla frågorna inför provet i morgon, så bäst att jag sätter fart nu ! SO, kan inte direkt visa min bästa sida där, men aja, vi får se hur de går. Återkommer väl om det i morgon.
Senare ikväll kommer Anders och Stina och kollar på 'Bonde söker fru', och förmodligen blir de tacos (a)
Nu måste jag bara springa ut och hjälpa mamma att kasta in ved, sen blir de hårdpluggning. Take care.
Love
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0