rubrik, osv..

Kom och tänka på vvl, fråga mej inte varför. Men man blir så sugen när man ser de!
Anyway, Anders, Stina och Marona åkte för en stund sen. Sett på bonden och morden i sandhamn. inte för att jag såg så mycket på morden.. för dom tjöta ju så :D hihi, I morgon drar jag mej till pappi, för att sova där över natten och fira julafton där på fredag. Då drar jag, Jimmy,pappa, Lisa, Jonna och Rune hem till farmor och firar där. tror jag iallafall :)
Förövrigt fick jag reda på idag att pappa och Lisa nog har fixat datan hemma nu, så funkar de som de ska, hörs vi väl i morgon kväll och fredag, även fast jag inte är hos mamma. HUR COOLT ÄR INTE DE? :D nu ska jag snart gå och nanna, rätt så trötter.
Love L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0