Sjuk.

Godmorgon ! När ja gick upp i morse, & hade gjort i ordning mej, gick jag ner till bussen. Kände mej inte helt kry, men gick i allafall, för som jag skrev i tidigare inlägg vill jag inte missa domma veckorna i skolan nu. Men i allafall, så när jag kom på bussen och hade åkt en stund, så kä nde ja att ja inte kommer orka dagen i skolan, så åkte hem till mormor, och nu sitter jag här. Tittar på 'Jerry Springer'. Där det är med en tant som bara har en tand där uppe :) rätt kul. inte. Oxå lyssnar jag på ' All i need is you' med idolerna. Jag längtar såå tills jag får min nya jacka!!!!!!!! :D
Känner att jag borde lägga mej ner, tat lugnt och titta på TV. Hade, hade.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0