All I need is you ♥

Sitter och har precis läst bloggar..Dagen har spenderats på lager 157, med mamma,Jimmy & mormor. Orkar inte lägga in bilder på va jag köpte. men iallafall. morgondagen går åt av att vara uppe i stallet, och rida med tjejorna :D senare i morgon, ska jag, mamma och ev. Sussi, ta oss en prommenad så mamma kan visa mej vägen så att jag och Marona hittar hem på söndag. På söndag ska jag upp till stallet, igen, och leda barngrupper. och efter det, ska jag och Marona ta oss en tur ut på hästarna :D nu är jag brunett igen, & jag vägrar lägga ut en bild, för att...bajs.
och så alla vet, så sitter jag och drogar Andreas Carlssons " All I Need Is You ". Underbart bra låt!
love
livii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0