Besök innan jag vaknat.

Vaknade för ca 2 timmar sen, men låg och drog mej rätt länge. Det är ju helg? :D
När jag kommer ner så sitter Anders och Lasse här, så jag satt och åt frukost medans dom fikade. Bra tajming.  Nu sitter jag här, och mamma vill att jag ska göra mat, men vet inte om jag pallar de.. Men jag lovar, det kommer sluta med att jag kommer få göra det i allafall. Senare åker jag till pappa, då ska jag åka ut med jultidnignarna som inte kommit ut än, och pengarna ska vara inne SENAST den 1 december. Får se hur det går med den saken. Så nu kommer jag inte kunna blogga på typ en vecka, för datan dampa hemma hos pappa. Men vi hörs när vi hörs.
PoK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0