IT'S TIME FOR JULIA !

jahaja, Julia slaggar här inatt (y). fick reda på för nån timme sen ungefär att bussen är inställd i morgon, så kommer inte till skolan ! SHIHOOO :D *happyface* Nu är Julia inne och duschar, för jag tyckte att hon skulle de. (neeeeee)
Innan utvecklingssamtalet igår åkte vi till Erica &co, och typ fika osv. U-samtalet gick skitbra, längsta och roligaste samtalet jag vart med om (a). Lollo fick mej att skratta verkligen hela tiden ! omg, va roligt de va asså !  Ha, åsså efter de åkte vi upp till Anders & Stina och kollade på 'Bonde söker fru' och keeka tacos. Mumma!
om ca 25 min blir de Robinson. (som förövrigt suger, men jag är snäll och kollar på de bara för att uuula vill de!)
I morgon blir det förhoppningsvis auktion, med Tonår och uv, DÅ SKA JA SPRINGA OTTA BARA DEN ! :DDD
Vi hörs la mer i morgon.
xoxo

Kommentarer
Postat av: uuuuuuula ;d

hihiih, jo det tyckte du visst :((( ♥

2010-11-26 @ 23:44:21
URL: http://jjuuuliiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0