ja,de skulle stå nått här..

Tjena, finns nog kke inte så mkt att berätta om dagen, mer än att jag,uuula och sanna satt kvar på läxläsningen. klar me mina 2 timmar nu, känner mej otroligt stolt :) ha, åsså i morrn blire ridning om vädret vill som jag. och GIVETVIS så hoppas ja de ! som ja skrev på fb me, funderar på att plugga på till proven vi har i veckan, men tror inte de blir något av de :) på onsdag blire utvecklingassamtal, och känner redan nu att de inte kommer gå så bra :s  de är VÄRLDENS BÄSTA POGRAM i 1:an senare ikv. kl 9 :DDDDDD SHOLLAHOOOOOOOOO :D  och bara för att ja har så enormt tråkigt just nu, så ska ja ta å lägga in nåra bilder, på ngt som gör mej gla :)



ja gillar chocklad, okej?


- våran coola katt Sixten.



- jag älskar dej juliawallin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0