Föräldrar som hatar varanda? nejdå.

Goddag.
Kom hem för en stund sen, efter att vart på stan med Anna, i SVINKALLT väder !! Men iallafall, kul hade vi ! Sen nu sitter jag här och.. ja, va gör ja? tycker synd om mej själv?  Fick reda på för ett tag sen att Lisa (pappas tjej) ligger hemma och är magsjuk, så pappa vill inte att jag ska bli smittad, så att jag ska sova hos mamma i natt, och alla mina saker är hos pappa. Så jag bad helt enkelt mamma snällt att vi kunde åka och hämta dom, men nejdå. och pappa slutar inte förens i natt vid typ 11 eller nått, så han kan ju inte komma med dom förens i natt vid typ 12. Ååååååh, ja blir så sur och ledsen på dom när dom aldrig kan ställa upp för varandra ! också säger dom att jag inte ska bli ledsen eller nått, för att det är ' inte mitt fel ' men treo skööen att de är, när de är mina saker allt hänger på :o
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!
Men iallafall. Skolan va helt okej, förutom när jag blev så trött så att jag trodde att jag skulle somna ! Men annars så. vi hörs.

PusssSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0