MöööööööH!

sitter här i min ensamhet, å lyssnar på musik. Erica, William och Maja åkte hem för en stund sen. har vart en trevlig kväll. snart ska ja t far min, å då ska d bli SÅÅ skönt att få gå ner i duschen å sen lägga sej! har vart trött hela dan. å herregud, måste bara säga att engelskan va helt underbart skoj idag! har nog aldrig skrattat så mycke på en lektion förut. d roligaste är när man får me sej läraren så att hon oxå blir flummig ;)
kollade på fb förut, å får se att johannes har lagt ut en bild på mej, sen när han tog studenten. OHGAD! ja trodde ja skulle dö :@     å nu vill ja verkligen ha min nya mobil! ja e SÅÅ trött på min gamla -.-'
funderar på att skaffa mej ett liv. men de vore väl dumt? eller..? ja tänker för mycke. å ja måste påpeka att ja inte fattar hur folk (som julia :D) kan kolla på världens sämsta pogram. Robinson. fu, va de e dåligt, å tråkigt. palla åka till en ö, för att kämpa för att skaffa sej mat, så man inte svälter? :o ja fattar inte poängen! ja e såå stolt över mej själv, som gjorde ett SKITBRA jobb med svenskauppgiften, som ja KÄMPAT så med! bara den sämsta biten kvar, att redovisa! men ja ÄR ju så duktigt, så de ska ja nog klara av ;) anyway.. i morrn ska min dag bli underbar.. har ja bestämt. ja vet inte vad ja ska göra, de är ingen tonår, å FYYYYY! funderar på att sätta in en bild, men de blir la inget me den heller ? aja, kössen.
/livii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0