Ler för mej själv, och önskar att det vore du & jag.

Blev ingen bloggning alls igår, men skyll på datan min.
den dampar.
Hemma nu ialf, eller ja. Det har jag vart en bra stund nu.
Ikväll/snart drar jag och Jimmy till pappa.
Kör på grillning ikväll, JAO.
I morgon sover Idizpidiz hos lilla mej.
Vi ska ha det bäääääst ! :D
Occccccheeeeeh, jag har visst lovat att berätta saker för
henne, så ah. köpå.
Vi ska ialf sova på världens myspysigaste ställe, dvs höskullen :rolleyes:
mys ska vi hat.
Mamma håller på att tvätta huset, ( vi ska ju måla om ) så hon
står på en hög ställning. En sådan som brandmännen har ni vet ?
En sådan som dom åker upp i, åså. Typ en sån.
Läskigt.





köpå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0