saknar er redan.

No, de blev ingen mer bloggning igår.
Var ju ialf, som sagt, hos Erica o co, och Emelie klippte oss.
Och som ni redan vet så sov jag ju där oxå.
Sjukt rolig kväll/natt/dag ! Haha !
Var en sväng i Rödån hos mormor och Sten, hade rikigt mysigt
och så där nere !
Sedan stannade Erica, Jonas & barnen här en stund och fikade.

Sen nu ikväll, har jag vart en sväng hos farmor, för pappi skulle
till hennes granne. Så vi var ute och gick en sväng med Gila åså.

Gick upp RIKTIGT TIDIGT i morse, är fan inte van att gå upp så
tidigt på lov, men ah.

Och för er som ville ha lite mer fakta än jag redan skrivit, så har
jag förjävla ont i min fot, och vet inte vart jag tar vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0