hos dej är jag stark.

Hallå alla bruttar,jentor,flicker,töser, å allt va ni nu vill kalla er. och pöjka.
Jag har nyss (nyss å nyss, men ah ) kommit ur duschen, redit skön vare, så att säga.
Ha, gårkvällen/natten va azuuuuuuuuuuum.
Käkade kräftor först hemma hos tildis, med henne & Fiffi.
Sedan drog vi fram till stan, och tjöta med fölket. dvs, Emely, Elin & Julia.
azuuuuuuuum.

Har även packat lite inför Öland osv. Måste säga, att känner mej inte ett dugg taggad, men hoppas de ändrar sej inna ja drar.
I morgon drar vi upp till stallet, & rider tillbaka alla hästarna.
ja.. ja kände bara att de va nödvändigt, för jag fick nämligen skäll av Felicia förstår ni, för att jag inte uppdaterade skiten, men nu sån !

Kommentarer
Postat av: fifi

varå skäll :(

2011-08-13 @ 22:37:43
URL: http://fiijjahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0