bloggpaus is over !

Kom hem för typ en timme sen (?)
Sov hos mormor inatt, och efter skolan drog jag till Erica å co.
Felicia tvingade mej att gå tillsammans med henne. hon bor ju i närheten av erica dåra.
Så jag har gått i typ 15 grader kallt, eller nått? :bigeyes:
Jimmy har typ smittat mej med förkylning, så sitter och snorar här nu. typ.
Får se om jag drar till skolan i morgon.
Tror jag har feber osv..
Men ah. Hur kul som helst att träffa Maja och William igen. och självklart Erica me då. Fastän ja inte träffa henne så mycket? men ändå :)
Drar mej snart mot TV, för orkar inte anstränga mej att sitta.
Sista & första inlägget idag.
Gonatt !

Welcome to my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0