hoppsan, jag nös.

God morgon babes ! :D
Nejmentyp. Gick väl upp för typ 2 timmar sen, men ialf.
Något som jag stog och tänkte på när jag fixa min frukost,
hoppsan,proooooooooosit.
förlåt. något jag stog och tänkte på förut, va att jag skriver
'ialf' väldigt ofta i mina inlägg. right?
Så för att jag ska bättre mej.. så fortsätter jag.
Skyll på Elin, de är hon som säger så hela tin, så
att jag oxå har börjat !
Vad ska man annars skriva liksom ?
Kom med förslag om ni stör er ;)
Ska snart börja måla däruppe i hallen.
Senare kanske Marona kommer upp en sväng.
Men inget bestämt.
Sedan, vid typ 5 tiden, drar jag till ridningen.
Efter hämtar mormor, ja duschar och fixar mej
hos henne, för att sedan dra TIIIIIIIIIILL JUUUUULIAAA! :D:D:D
Där jag sover inatt.
Gör ett snabbt inlägg om 'dagarna' sen börjar jag måla.
jag lovar. inget uppehåll längre. måste ta tag it.
Take care. L
Right now, pink !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0