han e för häli !

Har haft en superbra kväll med bror min ! Hade världens garv förut när vi spela Chicago. Asså shiet, ! skrattade verkligen åt allting !  En sjuk sak va när Jimmy lät som ett tåg, utan mening, å ja börja skratta. Sen börja han skratta för att han såg min tandställning, så han koppla ihop räls, med tåg osv..
sen en annan sak..
Jag: ' kan du släppa ut Gila? '
Han: ' ser det ut som att jag har en toffs i huvudet eller? '
Jag efter en stunds tänkande : ' Varför sa du så? '
Han: ' Ja venne '
haha, åsså världens garv ! Så kul har vi när vi är ensamma ! :D
pappa, åk och festa oftare :D
Nu drar jag mej tillbaka mot tvn, och är trevlig mot min bror.
Jag vet att jag egentligen borde försökt vänt tillbaka dygnet nu när jag börjar skolan i morgon. men nej. jag vill inte :)

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0