ovanliga svar på kommentar..

Iom, att jag inte kan lägga in bilder till bloggen, på denna datan så får jag istället svara på kommentarer såhär:
Lollo - Jag vill träffa er också. Snart är det sportlov!! Då kan jag kanske komma te tidaholm en dag så går vi å fikar på Caseys eller vad det heter.

Svar; Saknar dej megabautamycket !! jag tycker verkligen att du ska komma till tidaholm, annars kommer jag och hemsöker ditt hus :)


Julia j - man får ju inte ens gå på toa för ''E'' xD
saknar lollo :(

Svar; SÅÅÅÅÅÅÅ irriterande ! hon blir skitsur för att man behöver gå på toa lixom? inte mitt fel att jag blir pissnjödig nån gång ibland sådär? :O

Ina - jag finns ju livii ! (a) <33

Svar; tur de !! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0