yää !

Nu är jag hemma hos pappa, igen.
haha eller ja, jag har vart det i typ några timmar nu, men ah.
jkp var ju lyckat. Olivia är nu ägare till en one piece  ! :D
blev inte så mycket, men ett par nya skor, som verkligen var nödvändigt, iom att det var hål i mina andra. hmm, jag som älskade som såå :(
och en långklänning, oxå one piece-n :D
fan va najs.
nu kan vi leka tiger,nasse och ior, Matildis & Felicis :D

i morgon, btw, drar vi nog upp till stallet och, guess what ? LÖSHOPPAR ! gottgottiligottgott :D
så jävla kul ! :D
om det inte blir allt för dåligt väder vill säga.

juuuuuuuuuste. håller ju på att byta rum nu. Ska ha Jimmys gamla. Så nu under kvällen, så har jag tatt in mina kläder, tvn, fotöljen, mm, in till det rummet.

Men bajs, nu måste jag gå och käka nått, för min mage skriker.

möööööööööööööööh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0