home..

Kom precis hem från falköping.
det gör skitont i mina tänder !
Inte för att han har spänt den, för de har han inte.
Utan för att han har satt in en mokkafjong i min mun ! :mad:
Oxå har han även slipat mina framtänder så att dom ser någorlunda normala ut.
Men inte skönt, för det är ju typ... inte vet jag. inte skönt i alf.
Internet dampar, så blir nog förmodligen ingen mer bloggning idag.
Juste, blev ingen ridning idag heller, för att jag var hemma så sent från tandis.
Och i morgon hade jag, Ina, Julia och Cocco tänkt att åka och simma efter skolan,
men de sket sej de oxå, för vi hade tydligen bestämt med Ingegerd att 'ledartjejorna'
skulle upp och typ.... ja ? gå igenom massa saker ? inte vet jag.
Men ahja.
Drar mej nog snart in i duschen. Kör på lite hårinpackning osv.. :D
MYYYYYYYSPYYYYYYSSSS !!!!!!!!!!!!!!!!

förövrigt dunkar jag lite gammal musik.
Jag vill ta på dina lår. hejdå.



Sorry för reprisbild. Men jag älskar verkligen min lilla Jaquline ! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0