Lär er svenska, furusjö.

Glömde ju skriva om tonår igår.
De va såååååhäääääär :D ;
Vi i tonår från härja åkte till dom i furusjö och tävlade om att få behålla våran pokal.
Anna va ju med som ni redan vet. Och tur va de ! För vi blev bara 4 st. :D
Men ialf, så tävlade vi ju då som sagt. De var alltså en massa 'grenar' om man nu kan kalla de så, som någon eller flera från varje 'by' skulle försöka vinna. Jag,Robert och Kalle tävlade mot 2 st från furusjö i grenen 'Skaka inte'.
Man skulle alltså hålla i ett glas som var överfullt med vatten, hålla armen rakt ut och man fick inte spilla något vatten.
Kalle va först ute ur tävlingen, sen åkte en efter en. tills de bara var jag,Robert och en från furusjö kvar.
Tillslut åker han ut, och härja fick segern för den tävlingen.
(Sedan var de ju självklart massa fler grenar, men orka skriva alla lixom ?
Tycker jag har skrivit tillräckligt långt redan. :D )
Så när de va någon gren där man skulle vara stadig på hand så sa alla 'eh, Olivia, du tar den'.
jag bah, eh jaja. sure.  :D
haha, men jiiiiiisses, kul kväll !
Furusjöborna kan inte svenska dessutom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0