hemma !


Efter skolan drog jag och Julia fram till stan, och tog sena bussen hem. 
Om någon timme eller något, drar jag ner till henne för att sedan dra till Tonår.
Furusjö kommer ! :D
Blir ingen mer bloggning idag, kommer hem......någon gång inatt :)
I morgon ska ja vara barnvakt, i några timmar, sen på kvällen är det ju crusing ! :D
hahah, har haft en underbar dag, och känner mej riktigt sugen på att dra till tonår,
så att jag får skratta av mej ännu mer.
haha, Tack Frida,Manda,Ebba,Anna osv.. för att ni gjorde min dag !
Haha, kul att ni uppdaterar era bloggar ofta. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

ska börja blogga snart igen, men orkar ju inte det är sååååååååååå hiiiiiiiiimla jobbiiiiiiiiiiigt juuuuuuu!

2011-05-06 @ 22:30:25
URL: http://annadayman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0