I wish you were here.

haha, jag har vart ganska duktigt på att blogga nu på sistone, om jag får säga det själv.
Men gårdagen va mysig, rolig, osv.. ni fattar.
Ja och Ida var hemma hos Anders och Stina och firade valborg, eller vad man säger ?
Haha, Ida blev kallad Jimmy hela kvällen, men ah.
Vi gick hem....runt 10 ? inte vet jag. Men vi gick och sjäng högt som fan, och flumma runt som idioter.
haha, lyckad kväll !
Idag har de vart kalas för Maja som fyllde 3 år.
Och även för min andra kusin Caroline, som fyllde 19, dock var jag inte med på de kalaset.
Haha, hade ångest över vilket av dom jag skulle gå på. Båda var ju typ samtidigt ?
haha, inte lätt att ha skilda föräldrar ;)
ahja, nu sitter jag ialf hemma hos pappa igen. Det har även blivit en premiärrunda med buicken, före min del idag.

Satt hemma hos mamma förut och glodde på notting hill.
Inte bra detta.




iwishyouwerehere.


love, fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0