If I said I want your body, would you hold it against me?

Nyss inkommen från att ha vart ute typ hela dagen !
Haha, drog till Maja å William efter skolan. Mormor va oxå där.
Så va ute och lekte typ hela tiden. Tills de kom världens jävla regnskur !
och nu när jag kom hem, så har jag vart ute och klippt gräset i typ 3 timmar !
tur att jag inte behöver gå och putta på en sån sak, haha !
Ska snart dra mej ner till duschen, och sen går jag och nannar. illtrött idag !

haha, gud ja.
I morgon är det inte säkert att det blir någon bloggning. Drar ju och rider.
Får la se om jag hinner slänga in något snabbt.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - vadfanskajagheta.se

Hej :) Vinnaren av det valfria smycket finns uppe och länkad i det gamla tävlingsinlägget!



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vara med och tävla om ett valfritt smycke :)

Klicka här för att komma till tävlingen:

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/tavling-vinn-valfritt-smycke.html#comment

2011-05-31 @ 23:37:04
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0