Lär er svenska, furusjö !

Nu sånn, är jag hemma igen.
Har som sagt inte blivigt någon bloggnig alls.
Iom att jag var i Falköping i fredags, och köpte skor.
Bilder kommer ev. i morgon, om jag orkar.
Sen han som sålde skorna, sa att jag har visst ett
kortare ben än de andra, så va tvungen att köpa
inlägg oxå, som var dyrare än skorna ? :bigeyes:

Sedan när jag kom hem därifrån, packade jag som en
räääääääserbil, typ. Skulle ju ha 'sleepover' med tonår,
och furusjö ♥
Sov ialf.......på ett ställe ? I sävsjö tror jag det var.
Sen idag, så var vi på Boda Borg.
haha, lite långtråkigt, men kul hade vi !

På vägen hem, så var alla så trötta, så typ decka i
bilen. haha, Uffe, du kör som en galning !

Sedan kommer Toffe in i bilen, och typ väcker alla !
Blev bara lite smått sur. Jag som sov så skönt !

Ahja, nu är jag ialf hemma hos pappa, och har precis
käkat grillat ! Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuumma !

Imorgon ska vi iväg och kolla på..........en sak :rolleyes:
men jag hoppas VERKLIGEN att jag får sovmorgon, för de
fick jag ju inte idag. Hanna kom ju upp och väckte oss
vid typ 8 eller något ?! Haha, sjuka människa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0