om du tror att jag är farlig. kanske tänder du på det ?

Nu är Olli hemma. Har precis slängt ihop en rabarberpaj, för att Maja & Willie och co kommer snart.
eller. ja. om jag ska vara ärlig, vet jag inte exakt vilka de är som kommer. haha ;)
Kvällen/natten hos Elina, har ialf vart wonderfuuuuuuuuuuul. haha, kul hade vi i sängen ialf.
tolka det hur du vill.
dunka musik, beattla vettefasen hur det stavas men ah, messa osv.. haha, smsen ska ingen läsa :rolleyes:
haha, men sjukt galen kväll ialf.
Såg att dom visst har kommit nu, så jag får väl ta tag i anuset och resa mej.
haha.
drar hem till pappi sen med. så bloggar väl mer där ifrån.
- har vart reprisbild flera gånger. Men jag saknar verkligen min Olle. Funderar på att dra till Atollen på måndag och hälsa på pojken ! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Busunge, ska vi gå till atollen i morgon? :D

2011-05-29 @ 18:11:52
URL: http://annadayman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0