fjomms ♥

jezbox..
i'm home..
tyvärr (a) haha..
Far min kom och hämtade mej vid, typ 5-halv 6 nån gång ?
och körde hem mej hit, till mor.
Trött som att as är jag, och känner bara att jag vill lägga mej ner och somna typ.. men nepp ! Snart är de ju idol :D
räddar min kväll, så att säga !
veckan har vart grym, och som jag sa, så belv ju höstlovet bäst..
ja e ju skööen tankeläsare (a)
hih..
JAPP ! I morgon drar ja till konfan.. och SOVMORGON ! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII va gött !
typ 11 ungar kom ju in och väckte oss vid 6 tiden i morse och ropade typ något i stil med : GOOOOOOOOODDDDDMMMMMMMMOOOOOOOOOOORRGGGOOOOONNNNN OLIVIA !
typ..
haha, dom är för goa !
Söndag drar jag till stallet igen... fullt upp, jajjamen ! hårda tag !



- en bild från halloween hoppet i söndags !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0