hon är bäst ♥

Hemma från ridningen nu..
red min elskade ponniii... gud så ja saknat dej (a)
bara några dagar sen, men dom va LÅÅÅÅÅÅNGA !
Gick väl ialf sådär... hoppade lite granna och sådär..
En skulle la kunna säga som såhär.. att de hade kunnat gå bättre, men ja är ganska nöjd ialf..
något att träna på, så att säga..
hihi.. Sitter här med världens huvudverk, som jag haft nästan konstant sedan i fredags.
inte kul.

Ska väl ialf ta mej ngt att käka, och sedan dra mej ner mot duschen..
sedan blir det antingen lite stickning, eller sova sova sova..
trött som ett as, och min ärthjärna behöver vila.. för de gör den ju inte tillräckligt (a)



- min logga som jag gjort i bilden.. haha, J ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0