idag, MILF, hellyeah !

hallå hallå !
Sitter just nu och tittar på Erin Brochovish, Julia Roberts ni vet... världsbäst (a)

Dagen har vart rött go ! Bara att jag har hur jävla ont i fötterna som helst, men ah.
Först var det ju som sagt elevvärdsdag uppe på berget.. Sen efter drog jag och bruttorna till Skövde och shoppa ite granna.. blev inte alls mycket. En väska & leggins för min del.. käkade på donken, och gick in och köpte en chockladkaka som de stog 'fjäskchocklad' på och en liten gullig burk med typ IQ piller, hette något annat man jag kommer inte på vad, till Ingegerd. naaaawie, visst är vi gulliga mot henne ? (a)

Nu om en stund, så fort Matilda hör av sej bara, drar vi upp till stallet och sover där över natten, och sedan i morgon är vi med och leder.. sen ska vi ju självklart rid själva också.. hellyeah !


 

- jow, sleten å fin :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0