jag har bestämt mej. jag ska rymma till mexico. i dehär landet kan ingen bo.

hallåhallå !
har kikat tv lite granna... haha, som jag gjort hele dan, men ah :D
ialf... jag skulle ju skriva lite om liseberg sa ja ju..
hähä, jag är ganska stolt över mej själv måste jag säga..
nu har jag åkt allt på liseberg, utom atmosfear, vilken jag
aldrig i hela mitt fucking jävla liv, kommer åka. fyfan.
haha.. åkte uppswinget typ 10 gånger eller nått, haha galet.
synd bara att de vart så mycket fölk, så kunde inte  åka
allt, men satan va sköj !  :D
haha första gången vi skulle åka uppswinget, dårå, så fick
ju inte jag och julia, självklart, inte sitta brevid varandra,
och jag vart ju livrädd.. herregud.. ah, så jag satt ju där
och tjöta med dom som satt brevid mej, om hur jävla rädd
jag vart.. haha, så vare en liten flicka på ena sidan av mej,
som inte alls vart rädd, så hon ba "Vill du hålla min hand ?"
haha så ja ba, "ja tack !" åsså tog jag tag i hennes hand.
men sen ba, "nej de klarar jag inte" så släppte ja igen.
åsen du vett, började faanskapet att åka, så sa ja till
en kille som satt brevid mej,(i 30-40 årsåldern ?)
" eh du.. får ja hålla i dej ?" , ha, åsså fick ja därå..
haha så ja fick en ny bästa kompis åkvän däruvett.. ha,ha,ha..
haha herregud... å inte nog med de, så satt den där lilla flickans
pappa, å ba "å, dehär är den läskigaste på hela liseberg" osvosv..
å de gjorde ju inte mej mer rädd eller så.. nejdå..
haha,
som sagt, dagen slutade med illamående,trött och frusen Olivia.
haha....
Peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0